sprężyny obniżające OII FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • davmast
    Classic
    • 2013
    • 2

    #26
    Witam. Podpinam się pod temat - mam OII combi z pakietem na złe drogi czyli o ok 2.5 cm wyższy od seryjnego. Zamierzam go obniżyć od "zwykłej" o 30 w dół a więc od stanu faktycznego o ok. 55-60mm. kupuję Eibach Pro Kit -30 , tylko nie wiem czy to wystarczy - czy fabryczne amortyzatory mi na to pozwolą czy raczej muszę je również wymienić???
    dav

    Komentarz

    • zepter00
      RS
      • 2008
      • 2304

      #27
      Musisz je również wymienić.
      Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

      "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

      Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

      Komentarz

      • Tippo
        L&K
        • 2009
        • 1349
        • Octavia III (5E3)
        • CJSB 1.8 TSI 180 KM

        #28
        Zamieszczone przez davmast
        od "zwykłej" o 30 w dół a więc od stanu faktycznego o ok. 55-60mm. kupuję Eibach Pro Kit -30 , tylko nie wiem czy to wystarczy - czy fabryczne amortyzatory mi na to pozwolą czy raczej muszę je również wymienić???
        To samo robilem, amory zmien, bo za duza zmiana skoku, proponuje zestaw z KW, maja springi i amory, jakby co innego wyszlo za drogo :P

        Komentarz

        • maymer
          Elegance
          • 2010
          • 839

          #29
          Korzystając z okazji mam pytanie o zawieszenie MTS-TECHNIK, dokładnie takie:http://www.mts-technik.pl/2587/produ...ii-mtskplsk029 opinie w internecie są podzielone, a wydać 800 zł na kupę g*wna mi się nie chce. Macie jakieś opinie, wrażenia z użytkowania tego zawieszenia?

          Komentarz

          • kowal 2002
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 5161

            #30
            Ja zmieniłem springi z ori na Eibach-a i w pierwszej wersji zostawiłem ori amorki, ale po kilku tysiącach km zmieniłem je również ( na KYB USR ). Powód? Ori amorki nie dawały rady ( miały tylko 50 tys. przelotu ) na niskich springach i auto strasznie nurkowało przodem przy hamowaniu i waliło dupą przy zjazdach z progów, krawężników, itp. Ogólnie samochód był prawie tak samo "miękki" jak na ori springach, tyle, że leżał niżej. Dopiero zmiana amorków fajnie utwardziła auto i teraz nie ma problemu z waleniem, nawet przy załadowanym bagażniku.
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz

            • Tippo
              L&K
              • 2009
              • 1349
              • Octavia III (5E3)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #31
              obnizenie

              Pakiet na bezdroza, z reszta, juz sie rozpisywalem o obnizeniu z "bezdrozy" w temacie o sprezynach.

              A ponizej amor i sprezyna z KW -30 od serii- czyli lacznie auto poszlo w dol o jakies 90mm :P, z tym ze, sprawdz czy nie ma obnizenia z eibacha rowno przod i tyl, bo bedzie motorowka, ja tak mialem, trzeba bylo dodatkowa gume po tylne sprezyny dac, zeby ladnie to wygladalo...
              Załączone pliki

              Komentarz

              • misiek^wro
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8321

                #32
                Roballo, pochwal się wrażeniami z Vogtlandów.

                Ja niestety z nowych Eibachów nie jestem zadowolony - ale może zmienię zdanie, jak się zawiecha ułoży i wyladuje wszystko co ma w aucie.
                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                Komentarz

                • LUKI
                  RS
                  • 2005
                  • 5776

                  #33
                  misiek^wro, VGTL to bdb firma :!: nawet jakiś czas temu KONI puszczało kity na sprężynach VGTL :!:

                  btw
                  teraz koni puszcza na sprężynach h&r
                  kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                  SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                  Komentarz

                  • misiek^wro
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 8321

                    #34
                    LUKI, wiem, kolega je ode mnie odkupił.


                    Ja czekam na pełną możliwość przetestowania Ajbachuf
                    Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                    Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                    ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                    TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                    Komentarz

                    • Tippo
                      L&K
                      • 2009
                      • 1349
                      • Octavia III (5E3)
                      • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez misiek^wro
                      Ja niestety z nowych Eibachów nie jestem zadowolony - ale może zmienię zdanie, jak się zawiecha ułoży i wyladuje wszystko co ma w aucie.
                      A masz tylko sprezyny ,a amory seryjne z rki ??

                      Komentarz

                      • misiek^wro
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 8321

                        #36
                        Tippo, Sprezyny Eibach -30mm (podane dla S3 Sportback 4x4 - czyli u mnie powinno dac -45 ) i Amor to KYB USR.

                        Totalnie nie wiem skąd ta drabina jest narazie :evil: Wleci pełny bak, bo narazie z 10 litrów się pluska, wleci wydech ciężki, tłumiki + wleci cała tapicera i wtedy jak przejade 150km ( niby ma się ułożyć ) to albo się będę tasował, albo płakał
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz

                        • kowal 2002
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 5161

                          #37
                          misiek^wro, ja mam taki zestawik Eibach -30 + KYB USR i jestem mega zadowolony. Prowadzi się rewelacyjnie i co najbardziej mnie zaskoczyło nie ma żadnych problemów na dziurawych i mocno połatanych drogach ( zero odczucia utraty przyczepności ). Przy czym ja brałem zestaw Eibacha pod OIIFL ale w TDI ( chciałem, żeby przód nie siadł za bardzo ).
                          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                          Komentarz

                          • Bogol
                            Drive
                            • 2010
                            • 99

                            #38
                            A co powiecie o firmowym pakiecie sport do zamówienia z fabryki ?
                            Warto w te zawieszieszenie inwestować ?
                            Jest- O3 2.0 TDI Elegance- nabity w belke...
                            Była- O2 FL 1.6 TDI CR SERIA
                            Była- O2 1.9 TDI PD BXE MOD

                            Komentarz

                            • andrzej111
                              L&K
                              • 2010
                              • 1391

                              #39
                              Bogol, a gdzie można kupić ori sportowy zawias?
                              Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #40
                                andrzej111, w ASO ?
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • K_R_I_S
                                  Ambiente
                                  • 2010
                                  • 128

                                  #41
                                  Ja mam pakiet sport w OII FL. Ale on się ogranicza do zmian stylistycznych. Inna kierownica, gałka zmiany biegów i kubełkowe siedzenia... o zawieszeniu nawet nie słyszałem w momencie kupna... ale może czegoś nie wiem...
                                  http://www.profi-it.pl
                                  Tanie laptopy, komputery i serwery poleasingowe, strony www, antywirusy, zdalne wsparcie informatyczne 24h...

                                  Komentarz

                                  • Mihau
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 7460
                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                    #42
                                    K_R_I_S, Ty pasz pakiet Dynamic, a im chodzi o opcje "Sportowe zawieszenie" pewnie.
                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                    Komentarz

                                    • r0mek
                                      Drive
                                      • 2012
                                      • 51

                                      #43
                                      Witam,
                                      Nawiaze do mojej wczesniejszej wypowiedzi.
                                      Przymierzam sie do samodzielnej wymiany sprezyn przod-tyl na wersie z RS. Moze ktos z was powiedziec jakie niespodzianki moge mnie spotkac po drodze? Czytalem gdzies, ze trzeba sciagac wycieraczki i podszybie zeby sie dostac do mocowan mcpersona? Jak wyciagnac mortyzatory ze zwrotnicy? Jest na to jakis sposob? Z tylem chyba nie powinno byc problemow? Jedna sruba na dole od wahacza i wyciagam sprezyne?
                                      Pzdr
                                      Był...

                                      Komentarz

                                      • fernando
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 1890

                                        #44
                                        Zamieszczone przez r0mek
                                        Moze ktos z was powiedziec jakie niespodzianki moge mnie spotkac po drodze?
                                        Żadnych, wszystko jest proste, jak budowa cepa.

                                        Zamieszczone przez r0mek
                                        Czytalem gdzies, ze trzeba sciagac wycieraczki i podszybie zeby sie dostac do mocowan mcpersona?
                                        Tak rzeczywiście jest.

                                        Zamieszczone przez r0mek
                                        Jak wyciagnac mortyzatory ze zwrotnicy?

                                        Trzeba odkręcić śrubę.

                                        Zamieszczone przez r0mek
                                        Jest na to jakis sposob?

                                        Jak nie będzie lekko wychodził, należy rozchylić te dwa elementy, które ściska śruba.
                                        Zamieszczone przez r0mek
                                        Z tylem chyba nie powinno byc problemow?
                                        Nie ma żadnych.

                                        Zamieszczone przez r0mek
                                        Jedna sruba na dole od wahacza i wyciagam sprezyne?
                                        Dokładnie tak jest.

                                        Pzdr

                                        Komentarz

                                        • r0mek
                                          Drive
                                          • 2012
                                          • 51

                                          #45
                                          fernando dzieki za info. Mam jeszcze jedno pytanie, jaki jest klucz do odkrecenia sruby w zwrotnicy? Nie jest to zwykly torx z tego co widzialem. Sprawdzalem w etce. Podaje ona ze jest to TORX M12, ale jakos mi nie wyglada. Wie ktos z was jaki jest potrzebny klucz?
                                          Dzieki
                                          Pzdr
                                          Był...

                                          Komentarz

                                          • kowal 2002
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 5161

                                            #46
                                            r0mek, pewnie klucz typu Spline ( taki wieloklin )...
                                            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                            Komentarz

                                            • piramida
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 12222
                                              • Superb III (3V3)

                                              #47
                                              r0mek, nie wymieniaj na sprężyny z ersa tylko wal od razu -30mm np eibacha, za kilka dni moge ci moje odsprzedać :diabelski_usmiech
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz

                                              • Roballo
                                                Ambiente
                                                • 2011
                                                • 124

                                                #48
                                                misiek^wro faktycznie jakis czas nie odzywałem ale na tę porę mogę powiedziec tyle, że jestem mega zadowolony. Auto obniżyło sie o 2 cm ale za to twardość jest super nawet po pewnym czasie myślałbym aby auto było jeszcze niższe i twardsze ale to co jest i tak jest SUPER
                                                Pozdrawiam Roballo

                                                Komentarz

                                                • r0mek
                                                  Drive
                                                  • 2012
                                                  • 51

                                                  #49
                                                  @kowal - właśnie wiem, tylko chodzi mi o rozmiar sprobuje tego który kupiłem do wymiany kierownicy. Rozmiarowo wygląda podobnie.
                                                  @piramida - dzięki za info. Kupiłem w zimę kol. Z RS razem z skórami które nie pasują. Boje się ze eibach nie podejdzie do ori amorow. Daj znac ewentualnie na pw maile taka przyjemność
                                                  Pzdr
                                                  Był...

                                                  Komentarz

                                                  • Mihau
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 7460
                                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez r0mek
                                                    Boje się ze eibach nie podejdzie do ori amorow.
                                                    Podejdzie. Sam mam seryjne amory i Eibach pro-kit sprężyny.
                                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...